Prada och och ett kommersiellt rymdföretag har inlett ett samarbete med Nasa. Tillsammans ska man utveckla den nya tidens rymddräkt.
Under hösten lanserar H&M Group ett nytt varumärke. Närvaro i communityn grunden i den nya satsningen.
Modevarumärket har öppnat sin första outletbutik i Sverige. Detta som ett steg i företagets globala expansionsstrategi.
Kedjan har öppnat en separat denim-pop up. För att fira detta anordnades en Jeans Swap.
Kedjan återinviger flaggskepp på historisk mark. Dessutom inleder man ett samarbete med klassiskt operahus.
The Local Store öppnar ny butik. Företaget har en uttalad ambition att växa längs kusten.
Den 18:e september öppnar skribenten och programledaren Nina Campioni en pop up i Mood i Stockholm.
Modevarumärket Reserved öppnar nya butiker i prestigelägen.
Butikskonceptet vill erbjuda en levande och ständigt föränderlig retailupplevelse. Nu presenteras höstens tillkommande varumärken och event.
Vila öppnar i slutet på september en ny butik. Man använder sig av två digitala kanaler för att driva trafik lokalt.