Swish har lanserat en ny tjänst som gör det möjligt att självskanna sina varor direkt i appen.
En ny app ska göra det enklare att hitta och handla bra mat med kort datum.
Med lokal on demand-tillverkning vill kedjan minska klimatpåverkan, öka effektiviteten och skapa nya arbetstillfällen.
Ny teknik baserad på AI ska säkra att Ikeas medarbetare matchas med rätt utmaningar.
Sportföretaget Puma ska göra sin e-handelsupplevelse mer effektiv, smidig och personaliserad.
Lyko vägleder med AI. Grundaren benämner det som den största förändringen hittills.
Ikea testar automatiserad utlämning av ordrar. Ambitionen är att pånyttföda click & collect-upplevelsen.
Zunas grundare Kajsa Samuelsson menar att e-handelns sortimentsarbete kan automatiseras.
Lågpriskedjan tar hjälp av AI för att automatisera och optimera beställningar av frukt och grönt.
H&M har öppnat ett nytt koncept som representerar varumärkets ambitioner och riktning. Här testas en rad nya inslag.