Nu inleder H&M ett arbete för att positionera och särskilja varumärket. En rad aktiviteter är att vänta.
Konceptet är väletablerat i Europa och enligt Lidl ett effektivt sätt att nyttja mindre ytor.
Det schweiziska sportvarumärket On har öppnat ett flaggskepp på den klassiska shoppinggatan. Se bilderna från butiken!
”Ju fler butiker vi är, desto starkare utbud med personlig service kan vi erbjuda”.
Glitter etablerar två nya butiker. ”Vi ser det som ett naturligt steg framåt i vår tillväxtresa”.
Konceptet öppnar ytterligare en butik Sverige. ”För oss handlar koreansk skönhet om mer än bara produkter”.
Landets största dagligvaruaktör lanserar nu ett nytt extremt lågpriskoncept. Så här ska man lyckas pressa priserna.
Adlibris öppnar sin fjärde fysiska butik med ett nytt koncept. Etableringen är en del av en uppdatering av varumärket.
En brand totalförstörde Mios butik i november 2023. Nu har man siktet inställt på att öppna i den nya lokalen 2025.
Varumärket Ben Sherman satsar på fysiska handel. Nya konceptbutiker öppnas i städer rotade i Ben Shermans sex decennier långa modehistoria.