Hawaii Poké öppnar pop up

Hawaii Poké öppnar pop up

Nu utökas matutbudet i Gallerian ytterligare med konceptet Hawaii Poké. I takt med att framtidens Gallerian växer fram får maten steg för steg en allt större plats.

Nytt flaggskepp i Barcelonas epicenter

Nytt flaggskepp i Barcelonas epicenter


Calzedonia öppnar butik i Nordstan

Calzedonia öppnar butik i Nordstan

Varumärket kommer sälja italienska strumpor och badkläder för dam, herr och barn. Butiken blir 47 kvadratmeter stor och öppnar i nyrenoverade Femman.

Här är Lidls nya hållbara koncept

Här är Lidls nya hållbara koncept


Växthus och prisad belysning hos Lush

Växthus och prisad belysning hos Lush

Butiken har fått pris för sin genomarbetade belysning som verkligen lyfter fram produkterna. Och för första gången någonsin möts kunderna av ett växthus i en Lush-butik.

Coop har öppnat framtidens dagligvarubutik

Coop har öppnat framtidens dagligvarubutik

Coop har öppnat framtidens supermarket som erbjuder en helt ny kundupplevelse. Digitala exponeringsytor och datavisualisering i realtid.

Här öppnar Hemköp sex nya butiker 2017

Här öppnar Hemköp sex nya butiker 2017

Örebro, Jönköping, Kalmar, Helsingborg, Göteborg och Nacka. På de orterna kommer Hemköp att öppna nya butiker under nästa år.

Så fungerar Amazons automatiska matbutik

Så fungerar Amazons automatiska matbutik


Ny inredningsbutik med fokus på hållbarhet

Ny inredningsbutik med fokus på hållbarhet


Adidas två nyöppnade flaggskepp i bilder

Adidas två nyöppnade flaggskepp i bilder

Adidas nya butikskoncept innehåller mycket betong och referenser till idrottsanläggningar. Men här finns också en rad intressanta strategiska nyheter. I fredags öppnade varumärket två nya flaggskepp varav ett är det största i världen.