Efter etableringar både i Sverige och Finland under våren öppnar Granit flaggskepp i Finland, gör comeback i Uppsala och lanserar webbutik i Norge.
Den 18:e september öppnar skribenten och programledaren Nina Campioni en pop up i Mood i Stockholm.
Lyko öppnar sitt största flaggskepp hittills med visionen att ta ut svängarna rejält.
Ett helt nytt Decathlon-koncept har öppnat i cityläge i den cykelvänliga staden.
Normal öppnar en ny butik i Stenungstorg Galleria i Stenungsund. Därmed finns kedjan i Citycons samtliga sex centrum i Sverige.
Den 5:e september öppnar varumärket sin fjärde butik i Stockholm. Satsningen är en del i strategin att öka närvaron ytterligare i Sverige.
Handelskvarteren firar ett år och i samband med detta berättar man om nya kommande etableringar.
Modevarumärket Reserved öppnar nya butiker i prestigelägen.
Ett nytt renodlat skönhetskoncept öppnar inom kort i London. Inom kedjan ser man på butiken som en plattform för kategorin.
Fazer har inlett ett nytt partnerskap och under hösten gör man en storsatsning på Arlanda flygplats med konceptet Gateau.