Under våren öppnar Closely sin första fysiska butik. Varumärket har fokus på funktionalitet och hållbarhet.
Foodora market har på kort tid blivit en nationell dagligvarukedja. Nu öppnar man ytterligare två butiker.
En uppdaterad version av den lokala, välkomnande närbutiken. Här kan kunderna handla dygnet runt i en automatiserad robot-lösning.
Livsstilskonceptet ”Verkstan The social life” är del av en ny satsning. Ambitionen är att bli Sveriges mest kreativa och inspirerande destination.
Den digitala gårdsbutiken märkte en ökning i såväl kundunderlag som varumärkeskännedom i den fysiska butiken. Nu utökas satsningen.
Man vill göra det enkelt för kunderna att köpa med sig kvalitetsvaror och middagskassar hem.
Lidl har i dag öppnat sina första åtta butiker i Estland. Inför detta har man skapat ett team med såväl varierande bakgrund som erfarenhet.
Ica Kläppen kommer att ligga intill riksväg 66, bredvid Gondol Sälens dalstation, och ha öppet dygnet runt.
Nu möts Whole Foods kunder av en friktionsfri upplevelse där köp och betalning sker med automatik. Se bilderna från butiken!
”Vi vill erbjuda våra besökare en ännu mer inspirerande upplevelse. Det här ska bli den häftigaste butiken i sitt slag i Norden.”