Butiken byggs i Sickla Galleria som ägs av Atrium Ljungberg. ”Vi vill stärka erbjudandet i Sickla Galleria med en riktigt bra livsmedelsbutik”.
Synoptik öppnar butik nummer 145. VD Roland Olsson menar att mötet med kunden är navet i företagets erbjudande.
Nu går padelaktörerna samman med en gemensam vision att skapa en länk mellan e-handel och de fysiska hallarna.
Här väntar självbetjäning eller fullservice beroende på ärende. Designen ska underlätta för ett smidigt och ”flytande” butiksbesök.
Innovation och växtkraft inom lågpris. Prisvärdhet är en av de tyngsta trenderna framöver. Coop gör ett strategiskt drag och öppnar ett nytt lågpriskoncept.
Den senaste tiden har Amazon accelererat expansionen av sina format för fysisk dagligvaruhandel. Nu flyttar Amazon Go ut till förorten.
”Samarbetet gör att kunderna kan spara tid eftersom de hittar både matprodukter och sportutrustning på ett och samma ställe”.
Nordstans besökare ges möjlighet att enkelt plocka upp förbeställda låneböcker eller på plats låta sig inspireras av nyheter från litteraturens värld.
Amazon erbjuder personalisering, bekvämlighet och rekommendationer baserade på AI. ”Det bästa av digital och fysisk handel”.
Butiken kommer att byggas i en ny etapp på handelsplatsen och har planerad öppning under första halvåret 2023.