Ny e-butik med hållbarhet i fokus. ”Bra både för dig, dina medmänniskor och vår planet”.
Snabbhet är kärnan i Foodora Markets erbjudande, något som även gäller etableringstakten.
Nytt koncept hyllar det unika i det lokala samhället och har en övergripande mission – att få kunderna att le och må bra under sin inköpsrunda.
Synoptik ser fortsatt den fysiska butiken som överlägsen för att bygga relation med sina kunder.
Designtorget öppnar en ny fysisk butik där man erbjuder ett kuraterat sortiment som speglar vad varumärket står för.
Under vintern öppnar varumärkets första etablering som ska utgöra navet för verksamhetens medlemmar.
Öppnar butik då man är övertygad om att kunna erbjuda det som krävs – en stark köpupplevelse.
Med en urban boutique för det egna varumärket vill man nå de som söker äventyr och vill ha koll på trender.
Svenska varumärket Amendi vill skapa en transparent dialog med kunderna. Man vill dessutom punktera begreppet hållbarhet.
För första gången kan kunderna därmed handla Swedish Stockings hållbara tights i en egen fristående fysisk butik.