Ambitionen är att skapa framtidens mest hållbara kiosk. Konceptet är nu uppdaterat – och har öppnat på ny plats.
I dag öppnar Arkivet en ny butik i Göteborg. I samband med detta tar den digitala satsningen en ny riktning.
Ny butik erbjuder unik kollektion med produkter designade av det svenska designkollektivet 10-gruppen.
Nu inleder H&M ett arbete för att positionera och särskilja varumärket. En rad aktiviteter är att vänta.
Konceptet är väletablerat i Europa och enligt Lidl ett effektivt sätt att nyttja mindre ytor.
Det schweiziska sportvarumärket On har öppnat ett flaggskepp på den klassiska shoppinggatan. Se bilderna från butiken!
”Ju fler butiker vi är, desto starkare utbud med personlig service kan vi erbjuda”.
Glitter etablerar två nya butiker. ”Vi ser det som ett naturligt steg framåt i vår tillväxtresa”.
Konceptet öppnar ytterligare en butik Sverige. ”För oss handlar koreansk skönhet om mer än bara produkter”.