Dollarkedjans koncept ska locka välbeställda

Dollarkedjans koncept ska locka välbeställda

Lågpriskedjans nya koncept riktas till en konsument som tjänar lite mer – men uppskattar att göra fynd.

KidsBrandStore öppnar pop up

KidsBrandStore öppnar pop up

KidsBrandStore driver e-handel i sex länder i Norden och Europa, samt sju fysiska butiker i Sverige.

Innovativt Coop vill inspirera kunderna

Innovativt Coop vill inspirera kunderna

Här möter ny teknik lokalt mathantverk. Kunderna kan om de vill välja att handla kassalöst, skanning och betalning sker via mobilen.

Ny butik för män som hatar shopping

Ny butik för män som hatar shopping

Riktar sig till män som söker ”stil och coola produkter” – men ogillar att handla i butik eller att söka efter rätt stil på nätet.

Skultuna öppnar i kvarteret Victoria

Skultuna öppnar i kvarteret Victoria

Lagom till årets julhandel öppnar Skultuna butik i Kvarteret Victoria i centrala Göteborg.

Klartecken för Julas etablering i Eslöv

Klartecken för Julas etablering i Eslöv

Julas etablering i Eslöv har fått klartecken av byggnadsnämnden. Man öppnar i ett framväxande handelsområde.

Plats för retail i 100 nya laddcentrum

Plats för retail i 100 nya laddcentrum

Man utlovar en kundupplevelse utöver det vanliga. Konceptet innehåller även food & beverage och retail.

Nya 5G-upplevelser i årets bästa butik

Nya 5G-upplevelser i årets bästa butik

Den är enkel att flytta, innehåller 5G-teknik och besökaren guidas av roboten Stanley.

Slow fashion i Stutterheims nya butik

Slow fashion i Stutterheims nya butik

Nu öppnar designern Alexander Stutterheim en butik där han samlar sina hjärteprojekt. Fokus är satt på kvalitet och slow fashion.

Coop lanserar ny shop-in-shop

Coop lanserar ny shop-in-shop

”En mångfald av måltidserbjudanden i butik är en tydlig strategisk målsättning vi har”.