Butiken får ett centralt läge i den nya stadsdelen Stationsstaden. Här ska man på sikt även erbjuda click & collect.
Det svenska varumärket Didriksons fortsätter att förstärka sin fysiska närvaro i handeln och adderar ytterligare en pop up-butik.
Restaurangkoncernen Svenska Brasserier satsar på ett helt nytt pop up-format.
Med hjälp av ny teknik vill Decathlon minimera det manuella arbetet för att i stället kunna fokusera på att hjälpa kunderna.
Burger King har tagit fram ett nytt restaurangkoncept som ökar kundens valfrihet samtidigt som man minskar sitt eget fotavtryck.
Inleder en stegvis lansering där produktkategorier och varumärken löpande adderas.
Nu får småföretagare i Stockholm chansen att exponera sina varor i Kista Galleria.
Ikea öppnar sin första renodlade butik för återbruk. Företaget vill testa och utveckla en cirkulär och hållbar affärsmodell för framtiden.
Stadium Outlet öppnar sammanlagt tre butiker under hösten 2020.
Möbelföretaget lanserar nu en virtuell butik. Kunden får tillgång till rådgivning och personliga rundturer via videosamtal.