Uniqlo öppnar ett nytt globalt flaggskepp. Det innebär en ny närvaro för varumärket i de livliga shoppingkvarteren.
Kedjan Lagerhaus inleder en satsning på ett nytt affärsområde; företagskunder. Satsningen på B2B är fygital.
Lågpriskedjan satsar på ett helt nytt sortiment inom inredning. Inför lanseringen har man tagit fram ett inspirationsmagasin.
Hyllinge ska växa och bli tydligare. ”Vi tar nu ett större helhetsgrepp och stärker handelsområdet ytterligare”.
Bygget av Sveriges största butiksodling har inletts. ”Det handlar om att förändra sättet vi tänker kring livsmedelsförsörjning”.
Varumärket har öppnat sitt första flaggskepp. Med en personlig upplevelse vill man stärka relationen med sina kunder.
Området ska bli tryggare och mer inbjudande med belysning – framför allt under årets mörkare perioder.
Två av Sveriges största aktörer inom detaljhandeln lanserar nya tjänster. Båda ska hjälpa kunderna att göra hållbara val.