Uniqlo öppnar globalt flaggskepp

Uniqlo öppnar globalt flaggskepp

Uniqlo öppnar ett nytt globalt flaggskepp. Det innebär en ny närvaro för varumärket i de livliga shoppingkvarteren.

Lagerhaus gör digital B2B-satsning

Lagerhaus gör digital B2B-satsning

Kedjan Lagerhaus inleder en satsning på ett nytt affärsområde; företagskunder. Satsningen på B2B är fygital.

Lågpriskedja lanserar eget magasin

Lågpriskedja lanserar eget magasin

Lågpriskedjan satsar på ett helt nytt sortiment inom inredning. Inför lanseringen har man tagit fram ett inspirationsmagasin. 

Sport i fokus för nya etableringar

Sport i fokus för nya etableringar


Större grepp ska utveckla Hyllinge

Större grepp ska utveckla Hyllinge

Hyllinge ska växa och bli tydligare. ”Vi tar nu ett större helhetsgrepp och stärker handelsområdet ytterligare”.

Här byggs Sveriges största butiksodling

Här byggs Sveriges största butiksodling

Bygget av Sveriges största butiksodling har inletts. ”Det handlar om att förändra sättet vi tänker kring livsmedelsförsörjning”.

Knutpunkter i fokus när Pressbyrån växer

Knutpunkter i fokus när Pressbyrån växer


Stärker relation med nytt flaggskepp

Stärker relation med nytt flaggskepp

Varumärket har öppnat sitt första flaggskepp. Med en personlig upplevelse vill man stärka relationen med sina kunder.

Lyser upp fasad för ökad trygghet

Lyser upp fasad för ökad trygghet

Området ska bli tryggare och mer inbjudande med belysning – framför allt under årets mörkare perioder.

Lättare för kunden att välja hållbart

Lättare för kunden att välja hållbart

Två av Sveriges största aktörer inom detaljhandeln lanserar nya tjänster. Båda ska hjälpa kunderna att göra hållbara val.