Unibail-Rodamco-Westfield lyfter in ytterligare digifysiska upplevelsekoncept i sina centrum. Under sommaren etableras en ny VR-upplevelse.
För att möta detta ökade fokus på livsmedelsförsörjning utökar Svensk Dagligvaruhandel med en projektledare för detta område specifikt.
Varuhuset som vi känner det håller på att dö. I stället växer en ny plats, med ett lokalt anpassat och digitalt laddat utbud, fram.
På 6 000 kvadratmeter har man skapat en spektakulär destination som ger en inblick i hur ultralyxig re-commerce går till.
Ingka Group och H&M stöttar hyperlokal kreativitet och erbjuder unika upplevelser i nytt butikskoncept. Detta finns i butiken just nu – se bilderna!
Victoria’s Secret lanserar en digital plattform med varumärken från tredje part. Fokus är satt på företag som leds av kvinnor.
Dagligvarukedjan Tempo fyller 90 år – samtidigt öppnas en ny butik i Båstad. Här är kedjans hela historia,
Via printade paneler kan Samsungs kunder skapa en unik design med sina egna originalkonstverk eller favoritfoton.
Kundupplevelsen har utvecklats med hjälp av algoritmer och data. Amazon har nu öppnat sin första fysiska modebutik.
Den danska kedjan Søstrene Grene mixar kreativ inspiration och digital handel. ”Det är intuitivt, enkelt och bekvämt.”