Varumärket, som är kända för sitt streetwear-mode, dyker nu upp hos McDonald's – i en Happy Meal-box för vuxna.
Nu inleder Nike ett större samarbete i Europa med ambitionen att skapa framtidens marknadsplats.
Det svenska varumärket öppnar en flaggskeppsbutik vid Battersea Power Station i London.
Bättre navigering med ny teknik. Ingka Centres inleder ett samarbete som syftar till att erbjuda en upplevelse baserad på augmented reality i köpcentrumet.
Sara Escobar tillträder tjänsten som centrumledare på Kronprinsen och kommer ha fokus på kundflöden och marknadsföring.
Som ett led i Stadiums satsning på egna varumärken har Lina Åström rekryterats till rollen som ny Head of Production & Sustainability.
I sitt gröna butikskoncept satsar Starbucks på minimalism, hållbarhet och ny teknik som bidrar till att sätta fokus på hantverket – och på kunderna.
Live shopping håller snabbt på att bli en säljkanal att räkna med. Det är en naturlig utveckling av e-handeln, menar ansvarig för retail-institut.
En ny konceptbutik ska visa konsumenterna hur man kan frysa in mat som annars går till spillo. Här hittar man inte de förväntade varorna.
Ralph Laurens tillväxtplan innehåller fortsatt DTC-fokus på klassiska produkter och upplevelser – samt 250 nya butiker.