Kedjan växlar nu upp satsningen på curbside pickup med nya tjänster. Ambitionen är att använda sina fysiska butiker som lokala hubbar för fulfillment.
”Vi vill erbjuda våra besökare en ännu mer inspirerande upplevelse. Det här ska bli den häftigaste butiken i sitt slag i Norden.”
Skovarumärket Skechers öppnar en butik i maj. Det blir varumärkets 54:e i de nordiska länderna.
Kunderna kan numera köpa med sig pizza i lågprisbutiken – tillagad av en robot.
Personalisering avgörande för digital marknadsföring. Svenskarna vill se budskap kopplade till sina behov. Det visar ett pågående forskningsprojekt.
Nu inleder Ikea en storsatsning på laddpunkter för elbilar. ”Bidrar till att vi kan nå våra ambitiösa mål kring mer hållbara transporter”.
Stor rotation i erbjudandet och tydlig samhällsnytta. Nu öppnar Ingka Centres första mötesplats i en urban miljö, den första satsningen i Europa.
Shopping, nöjen och boende. Nytt livsstilskoncept utformas som ett samhälle i miniatyr – där invånare skriver nya kapitel i sin egen berättelse.
Bland hennes prioriteringar finns konceptet Xtra och fortsatta satsningar på hållbarhet och IT-struktur.
Modevarumärket var banbrytande inom direkt till konsument (DTC). Nu gör man ny butiksentré – med en kollektion riktad till generation Z.