Nätverket vill driva utvalda sakfrågor som är avgörande för sektorns utveckling. Här är fyra prioriterade frågor.
Mikael Lith kommer närmast från rollen som Innovation Manager på Scandza Meals Brands.
Häxans butikskoncept är ett eget litet universum, ett bohemiskt crazy cat lady-hem. Det är också ett koncept som ligger rätt i tiden.
Än en gång är det dags att pånyttföda köpcentrumet. Här är avgörande byggstenar som måste finnas på plats i köpcentrumet 3.0.
Det italienska varumärket Prada öppnar ett nytt koncept tillägnat naturens olika miljöer.
Sju av tio onlinekunder kommer fortsätta handla mat på nätet även efter att restriktionerna lättar. Det visar en ny undersökning.
Framtiden är här. I dagarna passerar företaget 100 000 genomförda hemleveranser, bland annat i Finland.
Ett team av forskare har utrett hur dagligvarubranschen kan bidra till en bättre kosthållning och därmed hälsa. Detta är deras förslag.
Ambitionen: butiken ska innehålla produkter – och vara ett intressant designobjekt i sig.
Även transaktionsvärdet ökar när konsumenterna anammar kontaktlösa betalningar i allt högre grad.