Vässad kundupplevelse hos Ikea

Vässad kundupplevelse hos Ikea

Digitala inslag, nya avdelningar och världspremiär för en ny variant av tag själv-lager. Ikea har uppdaterat varuhuset.

Bolist utser ny regionchef


Unikt gästspel av 10-gruppen

Unikt gästspel av 10-gruppen

Ny butik erbjuder unik kollektion med produkter designade av det svenska designkollektivet 10-gruppen.

Pop up markerar ny riktning för H&M

Pop up markerar ny riktning för H&M

Nu inleder H&M ett arbete för att positionera och särskilja varumärket. En rad aktiviteter är att vänta.

Kalles firar med frukostkollektion

Kalles firar med frukostkollektion

I samband med 70-årsjubileet av Kalles Kaviar lanseras en kollektion med produkter för frukostbordet.

Lidl adderar våningsplan i ny butik

Lidl adderar våningsplan i ny butik

Konceptet är väletablerat i Europa och enligt Lidl ett effektivt sätt att nyttja mindre ytor.

Ökat utbud i stadens nya handelskvarter

Ökat utbud i stadens nya handelskvarter

”Ju fler butiker vi är, desto starkare utbud med personlig service kan vi erbjuda”.

Retailkedja i samarbete med Burger King

Retailkedja i samarbete med Burger King

Detaljhandelskedjans samarbete med Burger King är ytterligare ett tecken på hur betalda lojalitetsprogram berör en allt större del av konsumentens vardag.

Så var second hand-sommaren

Så var second hand-sommaren

Sommaren för begagnatmarknaden har summeras. ”Utgör en viktig del av den svenska handeln”.

Glitter etablerar två nya butiker

Glitter etablerar två nya butiker

Glitter etablerar två nya butiker. ”Vi ser det som ett naturligt steg framåt i vår tillväxtresa”.