Digitala inslag, nya avdelningar och världspremiär för en ny variant av tag själv-lager. Ikea har uppdaterat varuhuset.
Ny butik erbjuder unik kollektion med produkter designade av det svenska designkollektivet 10-gruppen.
Nu inleder H&M ett arbete för att positionera och särskilja varumärket. En rad aktiviteter är att vänta.
I samband med 70-årsjubileet av Kalles Kaviar lanseras en kollektion med produkter för frukostbordet.
Konceptet är väletablerat i Europa och enligt Lidl ett effektivt sätt att nyttja mindre ytor.
”Ju fler butiker vi är, desto starkare utbud med personlig service kan vi erbjuda”.
Detaljhandelskedjans samarbete med Burger King är ytterligare ett tecken på hur betalda lojalitetsprogram berör en allt större del av konsumentens vardag.
Sommaren för begagnatmarknaden har summeras. ”Utgör en viktig del av den svenska handeln”.
Glitter etablerar två nya butiker. ”Vi ser det som ett naturligt steg framåt i vår tillväxtresa”.