Under 2023 öppnar Hemköp en ny butik i Stadshagen i centrala Stockholm.
Den nya butiken är 96 kvadratmeter stor och blir varumärkets första satsning i ett köpcentrum.
Kedjan Granit vill skapa mervärde för och digital närvaro. Satsningen linjerar väl med vad konsumenterna vill uppleva i framtidens retail.
Konsumenten vill se en digitaliserad butik och fler automatiserade och obemannade koncept. Det visar en ny studie.
”Certifieringen bevisar att vi är en attraktiv arbetsgivare, det gör mig väldigt stolt”.
Havsmatsupplevelse kombinerat med kultur, generösa öppettider och försäljning.
Medlemmar och kunder som köper Coops egna varumärken kan panta förpackningarna och tjäna dubbla poäng.
Varumärket vill revolutionerna löpning. Nu har man öppnat ett nyskapande flaggskepp med dold analysteknik och en magisk vägg.
Spanska kedjan Zara Home uppdaterar sitt butikskoncept. Den första butiken färdigställs just nu.
Snabbare, säkrare och enklare köpupplevelse. Konsumenten har nya förväntningar enligt ny undersökning.