Amazon har gjort en nystart med sina pop up-butiker som nu ökar i antal igen. Dessutom skruvar man upp takten för ytterligare ett fysiskt butikskoncept.
Xiaomi öppnar inom kort Sveriges första fysiska Mi Store i Westfield Mall of Scandinavia. Till grund för den snabba expansionen finns en offensiv prisstrategi.
De beslut som tas vid köptillfällen styrs bland annat av normer, våra egna och omgivningens förväntningar, på hur vi ska agera i en viss situation. Det visar en ny studie.
Många äldre upplever risker kopplade till att handla på nätet, men trots det är e-handeln populär bland landets seniorer.
Wesc har inlett ett samarbete med den svenska musikduon Galantis. En första kollektion är framtagen – inspirerad av aktens album och liveshower.
Axfoods egna nätapotek Apohem tar ett större grepp om kundernas hälsa och välmående. Man gör det med en ny sajt och ny varumärkesplattform.
Köpcentrumet går för första gången in som partner till Melodifestivalturnén. Evenemanget blir nu en av köpcentrumets stora satsningar under 2020.
Folkets Vårdcentral har nu öppnat sina dörrar i Tyresö Centrum. Ambitionen är att skapa centrum med fullservice och bra tillgänglighet.
Vasakronan förstärker nu sin organisation inom fastighetsutveckling. Ambitionen är att stärka möjligheterna att arbeta hållbart och lönsamt med sina projekt.