Frankrikes mest uppskattade livsmedelskedja, matbutiken Picard som satsar på fryst kvalitetsmat, har valt Geelmuyden Kiese som kommunikationspartner.
"Beslutet grundar sig på en tydlig ökning av antalet förgiftningar"
Odd Molly rapporterar ett starkt kvartal med ökad tillväxt och stärkt lönsamhet.
På Ica-dagarna 2015 prisades fyra handelskraftiga entreprenörsinitiativ.
Mobiler fortsätter att driva Apples vinst.
Nätbutiken Mat.se utökar sitt leveransområde med matleveranser.
Litium och Loop54 ingår ett strategiskt partnerskap och integrerar Loop54’s söktjänst med Litiums e-handelsplattform och branschpaketeringen Litium Accelerator.
Öppnar den 30 maj vid Leicester Square.
Den amerikanska modekedjan Abercrombie & Fitch har gjort sig kända för sina nattklubbsliknande butiksmiljöer och avklädda butiksanställda. Nu är det slut med det senare – kläderna åker på när kedjan introducerar sin nya mer produktorienterade kommunikation.