AI guidar kunden i framtidens shopping

AI guidar kunden i framtidens shopping

Konsumenten har höga tech-förväntningar på framtidens shopping. AI blir en naturlig del av upplevelsen enligt ny studie.

Volvo skapar varumärkesdestination

Volvo skapar varumärkesdestination

Volvo skapar en kreativ hubb för varumärket. Destinationen öppnar sina dörrar med ambitionen att inspirera, underhålla, utmana och utbilda.

Prada öppnar ny butik i Stockholm

Prada öppnar ny butik i Stockholm

Prada öppnar under sommaren sin andra butik i Stockholm. Den nya konceptbutiken erbjuder mode och accessoarer för män.

Nu lanseras Dagligvaruindex frukt och grönt

Nu lanseras Dagligvaruindex frukt och grönt

Som ett led i arbetet med folkhälsofrågor vill dagligvaruhandeln öka fokus på försäljningen av frukt och grönsaker.

Warby Parker ökar antalet fysiska butiker

Warby Parker ökar antalet fysiska butiker

Upp som en sol, ner som en pannkaka har varit känslan med Direct-To-Consumer. Men Warby Parker planerar en fortsatt fysisk expansion.

Automation i nyskapande salladsbar

Automation i nyskapande salladsbar

Restaurangkedjan har lanserat ett nytt koncept baserat på automation. Det ska bidra till såväl lönsamhet som en snabbare kundupplevelse.

Hästens öppnar 20 nya butiker

Hästens öppnar 20 nya butiker

Hästens har inlett ett nytt samarbete som ska leda till att varumärket öppnar ett 20-tal nya butiker.

Susanne Ehnbåge är Stockmanns nya VD

Susanne Ehnbåge är Stockmanns nya VD

Stockmanns styrelse har utsett Susanne Ehnbåge till Stockmannkoncernens verkställande direktör.

Kappahl öppnar butik i Ringen

Kappahl öppnar butik i Ringen

I höst flyttar Kappahl in i Ringen på Söder i Stockholm. Centrumet genomgår just nu en ombyggnation.

Nio miljösmarta grepp i Uniqlos nya koncept

Nio miljösmarta grepp i Uniqlos nya koncept

Uniqlo har skapat ett nytt framtidskoncept. Kunderna möts av nya tjänster i en klimatsmart butik. Här är nio hållbara grepp.