Ett nytt koncept har som mål att lyfta pommes frites från snabbmat till premiumprodukt.
Unibail-Rodamco-Westfield lanserar The Westfield Good Festival. Syftet är att bidra med kunskap och inspiration kring hållbarhet.
Den 25 maj är det invigningsfest på nya Ikea Kållered. Besökarna möts av en hel del intressanta nyheter. Se bilderna!
Kedjan har öppnat en smart och automatiserad butik som också ska fungera som ett innovationslabb.
Under juni etableras två verksamheter inom Food & Beverage. Man öppnar i centrala lägen i stadskärnan.
En obemannad butik med möjlighet att utforska – och beställa – mopeder och motorcyklar har öppnat i Stockholm.
Projektet har funnits på ritbordet i 30 år – nu har det till slut öppnat. Paris har fått en ny destination med shopping, hantverk, konst och regional mat.
Den snabbväxande kedjan Mister York satsar stort på att etablera sig i södra Sverige – detta blir den 15:e enheten.
Här skapas en plats med potential att bli en stor och levande mat- och upplevelsedestination. Något som Eatery vill bidra till.
En av Storbritanniens mest kända detaljhandelsdestinationer återvänder till klassisk adress. Efter det väntar etableringar i övriga Europa.