Den vinnande köpupplevelsen år 2030

Den vinnande köpupplevelsen år 2030

Shopping sker inte isolerat 2030, utan snarare var som helst och med anslutna ekosystem som drivs av ny teknik. Det visar en ny studie.

Staden bjuder in till second hand-safari

Staden bjuder in till second hand-safari

I staden och dess omgivning finns cirka 125 vintage- och second hand-butiker. Nu bjuder man in till safari, en bokningsbar stilvandring.

Här öppnar pojkbandet BTS pop up

Här öppnar pojkbandet BTS pop up

BTS har utvecklats till något av K-popens superstjärnor. Inom kort öppnar pojkbandet en butik i köpcentrumet.

Prisjämförare börjar sälja matvaror

Prisjämförare börjar sälja matvaror

Företaget deltog framgångsrikt i SVT:s Draknästet. Nu utvecklas verksamheten till en ny fas när man börjar sälja dagligvaror till konsument.

Fler butiker klara för Sergelgatan

Fler butiker klara för Sergelgatan

Utvecklingen av Sergelgatan i centrala Stockholm närmar sig målsnöret. Ytterligare två butiker är nu klara för stråket.

Prada vässar kundupplevelsen i realtid

Prada vässar kundupplevelsen i realtid

Prada Group erbjuder en personaliserad upplevelse i realtid, såväl online som i butik. Det bottnar i en passion för innovation och fokus på kundupplevelsen.

Här skapas plats för streetfood

Här skapas plats för streetfood

Här skapar man ett flertal platser för streetfood. Ambitionen är att det ska bidra till en trygg stad fylld med liv.

Doz Apotek öppnar hos Stora Coop

Doz Apotek öppnar hos Stora Coop

Apotekskedjan Doz Apotek har öppnat ett nytt apotek i samarbete med Stora Coop.

Vinn kostnadsfri pop up i Paris

Vinn kostnadsfri pop up i Paris

Under våren anordnas en tävling där en vinnare får möjligheten att öppna en pop up-butik i hjärtat av Paris.

Levi’s testar AI-genererade modeller

Levi’s testar AI-genererade modeller

Levi's ska nu utforska hur AI kan bidra till att öka mångfalden i företagets visuella kommunikation.