De mest lästa artiklarna 2024 innehåller en inspirerande mix av nya trender, konsumentbeteenden och intressanta koncept.
Försäljning per kvadratmeter är inte längre det självklara måttet på en butiks framgång.
NordicFeel öppnar sin första fysiska butik. Från och med nu är detta varumärkets hjärta. Så här skapades den.
Röststyrning ett exempel på hur varumärket investerar i teknik som förbättrar kundupplevelsen i alla shoppingkanaler.
Ikea lanserar ett nytt lojalitetsprogram som anpassats för att möta konsumenternas nya beteende.
Butiken blir allt viktigare i konsumentens vardag. Det visar en ny rapport som också tyder på att BORIS vinner mark.
Satsningen på dagligvaror långt från över. Amazon underlättar för kunden med tre banbrytande nyheter.
Kedjan Lagerhaus inleder en satsning på ett nytt affärsområde; företagskunder. Satsningen på B2B är fygital.
Konsumenternas beteende går in i en ny fygital fas där förväntningarna höjs. Här är trenderna som speglar detta.
Flying Tiger Copenhagen lanserar kundklubb. Man gör det efter en lyckad betatest som gav tydliga besked.