Den fysiska handeln måste göra akuta förändringar för att möta konsumentens nya behov. Här är några av de viktigaste.
Kedjan vill erbjuda en digital butiksupplevelse där kunderna kan möta kunniga medarbetare i en ny kanal.
Under våren lanserade Kicks sin satsning på Live video Shopping. Nu vill man ta formatet till nästa nivå och adderar livemusik.
Nu öppnar The Lobby Live, en studio för live video shopping och popup-ytor för fysisk handel.
Två tunga samarbeten inleds nu. Större fysisk räckvidd och utökad kundbas finns bland fördelarna för parterna.
Försäljningen via sociala medier ökar stadigt. Nu har den den pågående pandemin accelererat utvecklingen rejält.
Med hjälp av en omvänd kundanpassning och ny teknik har man blivit Kinas största retailer.
Skapar en mix av fysiska butiker och fulfillment centers för onlineverksamheten. Här är de konkreta lösningarna man testar.
Kunderna spenderar avsevärt mer i butiken utan produkter. Inom kort växer kedjan med ytterligare enheter.
En ny studie visar på utrymme för förbättringar inom Curbside pickup och BOPIS. Så här gör du upplevelsen bättre.