Arket öppnar sin första pop up-butik någonsin. ”Ytan uppmuntrar verkligen till nyfikenhet”.
H&M har öppnat en pop up-butik för kedjans nya varumärke. Satsningen innebär att man tar sitt första steg in i ett varuhus.
H&M har öppnat en yta med såväl retail som restaurang. Se bilderna från projektet här!
Swappie vill med en pågående pop up-satsning bidra till att förändra konsumenters beteenden.
H&M lanserar just nu en ny generation butiker. En rad uppdaterade och nya koncept öppnas. Ambitionen: att erbjuda en ny upplevelse.
Modekedjan lanserar sitt första bytesbutiks-initiativ någonsin. Man gör det med shop-in-shops på ett flertal orter.
Ny butik erbjuder unik kollektion med produkter designade av det svenska designkollektivet 10-gruppen.
Nu inleder H&M ett arbete för att positionera och särskilja varumärket. En rad aktiviteter är att vänta.
Varumärket tagit sig an ett uppdrag; att få tillbaka glädjen till poolen. Man gör det med en undervattensautomat.
Under sommaren öppnar Porsche sitt nya framtidskoncept för retail för första gången i Sverige.