H&M lanserar just nu en ny generation butiker. En rad uppdaterade och nya koncept öppnas. Ambitionen: att erbjuda en ny upplevelse.
Modekedjan lanserar sitt första bytesbutiks-initiativ någonsin. Man gör det med shop-in-shops på ett flertal orter.
Ny butik erbjuder unik kollektion med produkter designade av det svenska designkollektivet 10-gruppen.
Nu inleder H&M ett arbete för att positionera och särskilja varumärket. En rad aktiviteter är att vänta.
Varumärket tagit sig an ett uppdrag; att få tillbaka glädjen till poolen. Man gör det med en undervattensautomat.
Under sommaren öppnar Porsche sitt nya framtidskoncept för retail för första gången i Sverige.
Skims har öppnat en ny pop up. Den fysiska butiken är avgörande för varumärkets utveckling.
Ska bidra till att stärka köpcentrumets utbud inom upplevelser. ”Hoppas skapa nyfikenhet även hos museiovana besökare”.
Ett nytt år står för dörren. Vi har handplockat 21 trendspaningar fyllda med idéer och tankar väl värda att ta med sig in i 2024.
Amazon har öppnat hållbar pop up-butik där man ger varorna en andra chans.