Retail och unika upplevelser. I slutet av februari öppnar Gibson en ny måstedestination för alla musikälskare.
”Begagnathandeln har cementerat sig som en naturlig del av handeln”. Nu lanseras en månatlig rapport som ska kartlägga handeln med second hand.
Klädvarumärket går utanför landets gränser och optikern lanserar nytt koncept. Det är några av inslagen i veckans nyheter om etableringar.
Kedjan vässar kundupplevelsen med dynamisk merchandising och digitala AI-medarbetare i butiken.
Köpcentrumens återhämtning har snabbats på tack vare generation Z. Det finns flera anledningar till detta.
De tuffa tiderna har påverkat konsumenternas val av betalningsmetod. Det visar en ny undersökning.
Ska bidra till att stärka köpcentrumets utbud inom upplevelser. ”Hoppas skapa nyfikenhet även hos museiovana besökare”.
Den svaga decemberförsäljningen avslutade ett mycket svagt sista kvartal på året för e-handeln.
Det friktionsfria konceptet registrerar varorna med automatik – även lösvikt. Här är nyheterna i den senaste butiken.
Senast 2030 blir digitala produktpass obligatoriska inom EU. Så här fungerar det.