This category can only be viewed by members. To view this category, sign up by purchasing Medlemskap Pro 1 år, Medlemskap Pro 6 mån, Medlemskap Expert or Stadsguide Warszawa.
Alger i topp när svensken väljer framtidens mat

Alger i topp när svensken väljer framtidens mat

Hållbara menyer skonar jordens resurser. Var fjärde säger nej till en framtida meny med alger, insekter och laboratorieodlat kött. Men mer än varannan svensk kan tänka sig att äta alger i framtiden. Det visar en ny undersökning.

Ny snabbladdning på Frölunda Torg

Ny snabbladdning på Frölunda Torg

Köpcentrumet Frölunda Torg har utökat sin service för konsumenter med elbilar. I en ny laddningsstation kan man ladda sin bil på några minuter.

Espresso House öppnar på Arlanda

Espresso House öppnar på Arlanda

Espresso House har öppnat en Coffee Shop i Terminal 5 på Stockholm Arlanda Airport. Det är en så expressenhet och den är placerad i anslutning till ankomsthallen.

Kedja bjuder barn på gratis frukt

Kedja bjuder barn på gratis frukt

Fri frukt åt barnen! Dagligvarukedjan har nu tagit ett strategiskt beslut för att bättra på de allra yngstas hälsa. Ambitionen är att skapa bättre kostvanor redan i tidig ålder.

Så ser Hemköps matkassar ut

Så ser Hemköps matkassar ut

Konsumenterna kan välja mellan fem olika färdigplanerade matkassar med recept: Vardagskassen, Barnkassen och Vegetariska kassen.

Pokémon Go-tävling hos City Gross

Pokémon Go-tävling hos City Gross

PokeStops, Lure Modules och Incenses ska tillsammans med en egen tävling och riktade erbjudanden används för att locka Pokémon Go-spelare att besöka City Gross.

Öppnar för köp i alla enheter och kanaler

Öppnar för köp i alla enheter och kanaler


Nu är Sonos hemma med sitt flaggskepp

Nu är Sonos hemma med sitt flaggskepp


Regio köper handelsområdet Pål Jungs Hage

Regio köper handelsområdet Pål Jungs Hage

Fastighets AB Regio har förvärvat fastigheten Stenbocken 1, vilken utgör externhandelsområdet Pål Jungs Hage i Nyköping.

Möt generation Z – de sociala shopparna

Möt generation Z – de sociala shopparna

De gör sin research via sociala kanaler. De vill att företagen delar information om nya produkter, man sprider sina egna omdömen generöst. Möt generation Z i en färsk kartläggning.