This category can only be viewed by members. To view this category, sign up by purchasing Medlemskap Pro 1 år, Medlemskap Pro 6 mån, Medlemskap Expert or Stadsguide Warszawa.
Svenskt Tenn öppnar uteservering

Svenskt Tenn öppnar uteservering

Den 1 juni öppnar Svenskt Tenns tesalong en liten uteservering framför butiken på Strandvägen.

Premiär för Sveriges första flower truck

Premiär för Sveriges första flower truck


Den ultimata butiksupplevelsen

Den ultimata butiksupplevelsen

Konsumenterna vill fortfarande ha fysiska butiker, men olika kundsegment förväntar sig olika saker. En ny undersökning kartlägger hur den ultimata upplevelsen i en fysisk butik ska sättas samman. Det handlar mycket om valfrihet och friktionsfri shopping.

Mall of Africa berättar fem olika historier

Mall of Africa berättar fem olika historier


Nypremiär för Himla Concept Store

Nypremiär för Himla Concept Store

Inredningsbutiken Himla Concept Store utökar i Täby

Aktivitetstrenden fortsatt stark

Aktivitetstrenden fortsatt stark

Trenden med aktiviteter och lekland i detaljhandeln växer sig allt starkare. I höst slår företaget Bounce upp sin 4 300 kvadratmeter stora trampolinpark i Kungens Kurva utanför Stockholm.

Män vill ha bekvämlighet, kvinnor personalisering

Män vill ha bekvämlighet, kvinnor personalisering

Så här ligger det till med millennials. Män vill ha bekvämlighet, kvinnor vill ha personalisering. Det visar en färsk undersökning.

Personaliserade upplevelser hos Solestory

Personaliserade upplevelser hos Solestory

Nu har Solestory öppnat sin första butik i Stockholm på Regeringsgatan. Grundarna av företaget har grävt djupt i sneakerskulturen och erbjuder nu en personaliserad upplevelse i sina kundnätverk.

Champagnebar hos Ica

Champagnebar hos Ica


Personaliserad omnichannel hos Barneys

Personaliserad omnichannel hos Barneys

De är kända för sina tjusiga butiker, höga servicenivå och utpräglade modekänsla. Men nu tar Barneys New York nästa snäpp på upplevelsestegen, och man gör det med teknikens hjälp.