Kyl- och fryslagren anpassas till Lidls allt större utbud av färskvaror men också till att öppna fler butiker i södra Sverige.
Lidl tävlade med den uppmärksammade satsningen kring den tillfälliga krogen Dill.
Vill du påverka köpbeslutet? Då gäller det att påverka både den medvetna och den omedvetna delen av hjärnan.
Henrik Tunér, Web & Digital Manager på Ikea Sverige, berättar om utmaningen med att ha flera kanaler som ska marknadsföras via den digitala närvaron.
När Adlibris förändrade antalet sökresultat förändrades också försäljningen. Färre resultat gav bäst utfall.
I går var det premiär för "She's got the look", Kappahls och TV4-Gruppens modelltävling.
Jämfört med samma månad föregående år har 8 butiker tillkommit och totala antalet butiker uppgick per den sista september 2014 till 188 butiker,
Ikea är den annonsör som har flest vinsthanser i kvällens reklamtävling 100-wattaren.