Framtidens butik som social mötesplats. H&M integrerar det digitala erbjudandet med en fysisk shoppingupplevelse.
Ica Gruppen öppnar ett nytt butikskoncept som ska underlätta i vardagen för kunderna.
De tuffa tiderna har påverkat svenska konsumenters beteende – hur och i vilken utsträckning varierar beroende på kategori. Det visar en rapport.
Breitling expanderar. Med sina butiker vill varumärket skapa en avslappnad och välkomnande atmosfär.
Ytterligare ett tecken på hur kedjan rör sig mot mer centrala och högtrafikerade lägen.
Utvecklingen inom svensk e-handel tyder allt mer på att konsumenterna har hittat det nya normala i ett fygitalt landskap.
Lokal förankring, unika miljöer och ett trendkänsligt utbud. Food halls vinner mark i Europa – ett tiotal etableringar är nu på gång.
En studie visar att virtuella provrum minskar antalet returer radikalt. Nu lanseras ett uppdaterat virtuellt personaliserat alternativ.
Kedjan har tagit fram ett nytt realityserieformat, skräddarsytt för Tiktok. Ambitionen är att inspirera och engagera.
Satsningen på dagligvaror långt från över. Amazon underlättar för kunden med tre banbrytande nyheter.