H&M har öppnat en pop up-butik för kedjans nya varumärke. Satsningen innebär att man tar sitt första steg in i ett varuhus.
Trots tuffa tider är konsumenten intresserad av hållbara hemleveranser. Här är de mest populära alternativen.
Kedjan utökar sin tjänst för second hand-plagg. Både inlämning och försäljning har överträffat förväntningarna.
Den smarta fysiska butiken kommer bli ännu viktigare i framtiden. Det menar Ica i en ny rapport – så här ska det gå till.
Ingka Centres lanserar ett nytt namn för sina europeiska mötesplatser. Detta är bakgrunden.
Ett av de längsta och mest krävande produkttester vi hört talas om – tio år på vägarna med In Flames.
Topplistan över de största digitala marknadsplatserna verksamma i Europa har nu släppts. Den visar på stora förändringar i toppen under de två senaste åren.
Generation Z blir äldre och påverkar detaljhandeln allt mer – detta är vad man efterfrågar.
Butiken testar en ny AI-lösning för smarta digitala skyltar – som även är en avancerad besöksräknare.
Arkivet lanserar en uppdaterad varumärkesidentitet. Läs mer om anledningen och se resultatet.