I prenumerationen ingår en dryck om dagen i valfri storlek.
Beijer har utvecklat en app för självbetjäning. Kunden skannar och checkar ut helt på egen hand.
Ikea utforskar hur meningsfulla relationer med teknik kan se ut. Man vill skapa ett fritt och säkert hem.
Coop tar ytterligare ett steg för att öka insynen i sin verksamhet. Man gör det med hjälp av blockchain-teknik.
Nu utvecklas köpcentrumet till en naturlig mötesplats i regionen – även för näringslivet.
Telia har öppnat ett nytt automatiserat butikskoncept med självbetjäning.
Mastercard och Bunq lanserar en tjänst som gör det möjligt att använda sitt valda namn på kredit- och kontokort.
Utökar satsningen som en del av sin omställning till att bli ett mer hållbart företag.
Carrefour har inlett ett samarbete med Coop. Partnerskapet ska stärka Coops erbjudande.
Mitt i pågående pandemi väljer företaget nu att satsa offensivt på fysiska butiker.