Ikea testar automatiserad utlämning av ordrar. Ambitionen är att pånyttföda click & collect-upplevelsen.
Lågpriskedjan tar hjälp av AI för att automatisera och optimera beställningar av frukt och grönt.
Planeringen är i full gång inför etableringen av nästa generations kompaktbutiker.
Paypal lanserar och utvärderar nya AI-drivna funktioner som ska utveckla betalupplevelsen. Här är nyheterna som rullas ut.
Webhallen utvecklar sitt butiksled. Företaget har under de senaste två åren fokuserat på att uppdatera redan befintliga enheter.
”Vi är ständigt på jakt efter spännande samarbeten som bidrar till en mer hållbar verksamhet”, säger Stefan Andréasson, Senior Manager Food på Circle K.
Kungens Kurva Shoppingcenter i Stockholm vill möta konsumentens nya krav med en storsatsning. Detta är vad man siktar på.
Här är nyheterna i Amazons uppdaterade butikskoncept – och motiven bakom förändringarna.
I ett nytt pilotprojekt får konsumenter som handlar sin mat på nätet varorna levererade i en cirkulär förpackning.
Levi's ska nu utforska hur AI kan bidra till att öka mångfalden i företagets visuella kommunikation.