Nu digitaliseras köpcentrumen via en digital marknadsplats för butikerna.
I dag öppnar Freshippo, som ägs av Alibaba Group, sitt senaste fysiska butikskoncept i Shanghai.
Under september och oktober startar PostNord sitt pilottest av 100 paketboxar. Responsen är positiv.
Man utlovar en kundupplevelse utöver det vanliga. Konceptet innehåller även food & beverage och retail.
Varumärket lanserar en hållbar prenumerationsservice för löparskor.
Den är enkel att flytta, innehåller 5G-teknik och besökaren guidas av roboten Stanley.
För andra året i rad rankas man som Sveriges mest innovativa företag. ”De har lyckats anpassa sig efter förändringar på marknaden”.
Samarbete experimenterar med kund- och konsumtionsbeteenden för att utforska en gallerias roll i framtidens handel.
Nio åtgärder som bidrar till att du når fram till konsumenterna under pandemin – och står stark på andra sidan.
”En mångfald av måltidserbjudanden i butik är en tydlig strategisk målsättning vi har”.