Fyra innovativa betallösningar ska göra det enklare att betala och identifiera sig digitalt.
Ikea utforskar hur meningsfulla relationer med teknik kan se ut. Man vill skapa ett fritt och säkert hem.
En ny plattform använder sig av artificiell intelligens för att skapa skarpa, träffsäkra prognoser.
Ny teknik ska bistå fordonsansvariga att upprätthålla kontinuitet vid övergången till att köra helt på el.
Coop väljer som flera andra att lansera digitala kvitton – men adderar en intressant dimension i satsningen.
Automatisering, robotar, personlig mobilitet, smarta hem och artificiell intelligens testas i verkliga förhållanden.
Efterfrågan på AI-styrda konversationer ökar. Användningen flyttas nu vidare ut i organisationen till försäljning och marknadsföring.
Ett nyskapat labb för innovativ retail ska utforska hur teknik, bland annat artificiell intelligens, kan förbättra kundupplevelsen.
Nu lanseras ett fysiskt labb för tester, samverkan, experiment och utveckling av nästa generations AI-teknik.
Beteendepsykologiska teorier ska få AI-algoritmer att fungera bättre inom e-handeln.