City ska bli roligare, mer lekfullt och därmed locka fler barnfamiljer. Ett första steg är ett samarbete med LassaMajas Detektivbyrå.
Varumärket tagit sig an ett uppdrag; att få tillbaka glädjen till poolen. Man gör det med en undervattensautomat.
Sedan en tid tillbaka erbjuder köpcentrumet möjlighet till medmänskliga samtal en gång i veckan.
Halloween närmar sig och inför detta lanserar köpcentrumet ett spökhus i minformat.
Varuhuskedjan lyfter in lärande leksaker och aktiviteter i tio enheter. Satsningen på externa varumärken har haft positiv inverkan på den egna försäljningen.
Ett nytt, lekfullt och kreativt butikskoncept som utvecklats av Panduro öppnar i dag. ”Vår ambition är att vara något mer än bara en traditionell butik”.
”Vi tror stenhårt på satsningen och är övertygade om att upplevelser kommer att bli en viktig del av framtidens köpcentrum”.
Erbjuder fullsortimentsbutik, café, tre dubbelbanor samt en specialbyggd padelbana för test- och provspel.
Här omvandlas en tidigare butikslokal till en plats för aktivitet och upplevelser.
Nu lanserar Clas Ohlson ett nytt koncept med syfte att erbjuda roliga och kreativa aktiviteter för barn. Kedjan vill bidra till att förenkla och förbättra familjers fritid.