Ambitionen är att öka försäljningen samt förbättra kundupplevelsen i kedjans samtliga köpcentrum.
Ska erbjuda teknikbaserade betal- och finansieringslösningar – för egna och andras kunder.
Även transaktionsvärdet ökar när konsumenterna anammar kontaktlösa betalningar i allt högre grad.
Fyra innovativa betallösningar ska göra det enklare att betala och identifiera sig digitalt.
Mastercard och Bunq lanserar en tjänst som gör det möjligt att använda sitt valda namn på kredit- och kontokort.
I en ny studie konstaterar man att det är hög tid att gå från reaktiva strategier till ett proaktivt agerande.
Den svenska kedjan är först i världen med ett helt automatiserat betalsystem för tankning.
Flying Tiger Copenhagen lanserar mobil utcheckning. Det frigör tid och gör dessutom kunderna gladare, menar VD Martin Jermiin.
Bland fördelarna finns ett användarvänligt gränssnitt, snabb utcheckningstid och hög säkerhet.
För första gången spås nu e-handeln omsätta mer än fysisk handel i ett land.