Modekedjan tar sina första fysiska steg in på marknaden. Man gör det genom att öppna två butiker.
En pop up med julkänsla och växande varuhuskedjor. Det är några av inslagen i veckans nyheter om etableringar.
Snöbollarna är virtuella och tävlingen utspelar sig i butikernas skyltfönster.
Du hör dem på konferensen, du läser om dem i dina flöden. Vi har sammanställt 2024 års buzzwords som du verkligen behöver ha koll på.
I dag öppnar J.Lindeberg en pop up-butik i det centralt belägna köpcentrumet.
Konsumenten tar hand om sina saker i allt större utsträckning. Därför lyfts reservdelar nu in i butikssortimentet.
Varumärket växer snabbt såväl i europa som globalt – i dag öppnar ett nytt flaggskepp.
Fyra butiker som testar second hand och kedjor på jakt efter nya större butikslokaler. Det är några av inslagen i veckans nyheter om etableringar.
Två innovativa format har lanserats inom convenience. Det ena förvandlar butikens format nattetid.
Kedjan investerar miljardbelopp i sina fysiska butiker för en bättre och mer inspirerande upplevelse. Detta är åtgärderna.