I en spektakulär satsning välkomnar Norrøna sina besökare till en ny samlingsplats för varumärket.
En hållbar bytesbutik, en värderingsbaserad pop up och Powers nya butikskoncept. Det är några av inslagen i veckans nyheter kring etableringar.
Mode- och livsstilsmärket Arket fortsätter att expandera. Under våren 2024 öppnar man sin första butik i landet.
Ett statligt servicekontor, en hållbar modebutik och ett familjeägt danskt smyckeföretag. Det är några av veckans butiksetableringar.
Stone Islands nya flaggskepp är grafiskt iögonfallande och förvandlar hela ytan till en tydligt kommunicerande mediekanal.
NK har byggt om avdelningen NK Man. Ytan har utökats och nya tjänster har adderats.
Butiken blir mer central i Icas e-handel. Ica Sverige berättar nu att man byter modell för att driva e-handel i en region.
Retail och food & beverage. Här är fyra aktuella nyöppningar runt om i Sverige (och Finland) just nu.
”I år rekryterar vi ännu fler kollegor för att säkerställa att det alltid finns någon till hands.”
”Vi utforskar vad som fungerar”. Kedjan har öppnat en ny flaggskeppsbutik som representerar varumärkets nästa steg in i framtidens detaljhandel.