Snabbhet är kärnan i Foodora Markets erbjudande, något som även gäller etableringstakten.
Nytt koncept hyllar det unika i det lokala samhället och har en övergripande mission – att få kunderna att le och må bra under sin inköpsrunda.
Synoptik ser fortsatt den fysiska butiken som överlägsen för att bygga relation med sina kunder.
Bristen på varor är en av bakomvarande anledningar. Hybridshoppingen kommer bli ännu mer dominerande i årets julhandel.
Konsumenterna är fortfarande angelägna om att uppleva saker på plats. Det konstaterar Ikea som nu storsatsar på nya butiker.
Designtorget öppnar en ny fysisk butik där man erbjuder ett kuraterat sortiment som speglar vad varumärket står för.
Circle K inför kassalös teknik i befintliga butiker där människor redan handlar. Ambitionen är att skapa en mer sömlös servicehandel.
Under vintern öppnar varumärkets första etablering som ska utgöra navet för verksamhetens medlemmar.
Öppnar butik då man är övertygad om att kunna erbjuda det som krävs – en stark köpupplevelse.
Med en urban boutique för det egna varumärket vill man nå de som söker äventyr och vill ha koll på trender.