Bättre kundupplevelse, effektivare drift och ökad säkerhet är målet.
Digitala inslag, nya avdelningar och världspremiär för en ny variant av tag själv-lager. Ikea har uppdaterat varuhuset.
Ny butik erbjuder unik kollektion med produkter designade av det svenska designkollektivet 10-gruppen.
Nu inleder H&M ett arbete för att positionera och särskilja varumärket. En rad aktiviteter är att vänta.
Konceptet är väletablerat i Europa och enligt Lidl ett effektivt sätt att nyttja mindre ytor.
Det schweiziska sportvarumärket On har öppnat ett flaggskepp på den klassiska shoppinggatan. Se bilderna från butiken!
Glitter etablerar två nya butiker. ”Vi ser det som ett naturligt steg framåt i vår tillväxtresa”.
Konceptet öppnar ytterligare en butik Sverige. ”För oss handlar koreansk skönhet om mer än bara produkter”.
Genom en utveckling av byggåterbruket vill kommunen vara en del i omställningen till ett mer cirkulärt samhälle.
Adlibris öppnar sin fjärde fysiska butik med ett nytt koncept. Etableringen är en del av en uppdatering av varumärket.