NRF 2021. Judith McKenna, internationell VD på Walmart, berättar om kedjans Covid-strategi.
Den fysiska manifestationen är väldigt viktig – nu definierar Lululemon vad butikens syfte ska vara i framtiden.
Pandemin för med sig möjligheter att utveckla kundmötet – bland annat via en ny form av extrem personalisering.
Pandemin skyndar på den digitala utvecklingen inom detaljhandeln. E-handeln växte med 25 procent under november.
Låt oss sudda ut din Fear Of Missing Out. Här är 25 av årets trendspaningar som du absolut inte bör missa.
Svenska konsumenter lämnar kundrelationer snabbare än i övriga EU. Det visar en ny studie.
Amazon säkrar att leverans av julklappar sker utan att de blir ”avslöjade”. Här är sju tjänster som gör det möjligt.
Kedjan står stark i pandemin. One-stop shopping och curbside bäddar för framgången.
”För oss är det viktigt att ta ansvar”, säger affärsområdeschef Peter Brodd.
De nya vanorna är här för att stanna enligt konsumenterna själva. Det visar en ny kartläggning av svensk e-handel.