Retail och unika upplevelser. I slutet av februari öppnar Gibson en ny måstedestination för alla musikälskare.
Netflix planerar att öppna egna destinationer som laddas med retail, upplevelser och food & beverage.
Den bästa centrumupplevelsen i USA hittar man här just nu – det finns tre tunga anledningar till detta.
Med restauranger och barer i en unik renoverad historisk miljö bryter RH ny detaljhandelsmark. Det är också startskottet för varumärkets globala expansion.
Volvo skapar en kreativ hubb för varumärket. Destinationen öppnar sina dörrar med ambitionen att inspirera, underhålla, utmana och utbilda.
Uniqlo har öppnat en ny retail-destination. Den präglas av flera samarbeten som var och ett bidrar till en lokalt präglad upplevelse.
Ingka Centres förvärvar ett av Paris största innerstadscentrum. Här ska man skapa en mötesplats med ett mixat och brett utbud.
Konceptet lockar med en kulinarisk resa genom flera kontinenter. Men framförallt vill man få människor och kulturer att möts – i den nya tidens matdestination.
Boxpark var tänkt att vara ett tillfälligt köpcentrum byggt av container. Efter elva år finns man fortfarande kvar – nu tar Boxpark det första steget utanför London.
Unibail-Rodamco-Westfield lyfter in ytterligare digifysiska upplevelsekoncept i sina centrum. Under sommaren etableras en ny VR-upplevelse.