”Det är urban destination som visar framtiden för ytor i innerstäder”. Beräknas öppna 2023.
Läget är spektakulärt, erbjudandet är handplockat. Time Out Market samlar det bästa från staden under ett och samma tak.
Planerar en ny destination i stadskärnan med Ikea som ett av dragplåstren.
Två upplevelsebaserade ankare utgör basen i destinationens uppdaterade utbud.
Det står klart efter att företaget förvärvat mark som ska utvecklas till företagets första Meeting Place i Indien.
Havsmatsupplevelse kombinerat med kultur, generösa öppettider och försäljning.
Med konst, events, retail och nyskapande teknik formas nu den nya tidens destination. Här är det en helt ny form av ankare som agerar publikmagnet.
Vill du se framtidens retail? Då ska du åka till Boston. Mixen av bostäder, shopping, kontor, kultur och restauranger gör det till en destination med stark dragningskraft.
Kedjan öppnar den 11 april sin hittills största butik. Nu har man släppt fler detaljer kring sitt erbjudande – det liknar allt mer en fullvärdig destination.
På den västra sidan av Manhattan i New York har en ny destination öppnat. I detta mixade projekt möts man av 100 000 kvadratmeter detaljhandelsyta på sju våningar samt ett spektakulärt konstverk. Detta är utan tvekan en av årets största händelser i köpcentrumvärlden. Se bilderna här!