Butiken testar en ny AI-lösning för smarta digitala skyltar – som även är en avancerad besöksräknare.
Kedjan vässar kundupplevelsen med dynamisk merchandising och digitala AI-medarbetare i butiken.
En AI-lösning har lanserats för detaljhandeln. Systemet anpassar budskapet efter vilka som befinner sig i butiken – i realtid.
Stone Islands nya flaggskepp är grafiskt iögonfallande och förvandlar hela ytan till en tydligt kommunicerande mediekanal.
När kunderna nu återvänder till butikerna vill kedjan förlänga besöket och uppmana till nya upptäckter. Så här ska det gå till i det nya butikskonceptet.
Arkitektritad butik förstärker varumärkets strategi för omnikanal. ”Den fysiska butiken har alltid varit viktig för oss”.
Hundratusentals passerar detta nya spektakulära showroom dagligen. Man kallar butiken för världens största billboard.
Adderar digitala kommunikationsytor där man ska dela med sig av kunskap och inspiration.
De digitala och mobilanpassade lösningarna gör detta till en uppkopplad butik med snabbare flöden.