Retail Technology och e-Commerce Expo 2024 lanserar konferensen R-eTail Talk. Eventet arrangeras 29–30 maj 2024 på Kistamässan i Stockholm.
I H&M:s nya butikskoncept bjuder man in till en upplevelse formad av de lokala kvarteren och dess kreativa krafter. Det rör sig framåt i ”the speed of style”.
Eventet 2022 & Beyond fokuserade på framtidens retail och köpcentrum. Bland talarna fanns Ikea, Cake, Portland Design och Chiquelle. Här är insikterna.
Det är tunga tider att vara student med uteblivna fester och skolbal. Klädvarumärket arrangerar därför en virtuell bal via Zoom.
Vilken roll kommer det fysiska rummet att spela i framtidens digitala värld? Det är en av frågorna man söker svar på under årets upplaga av Sweden Urban Arena.
Modeaktören har gjort sig kända för storslagna influencerevent. Nu lanserar man ett nytt koncept, en fest som är tillägnad företagets kunder.
Nu har Sweden Urban Arena 2018 dragit i gång på Stockholm Waterfront. Det är tredje året evenemanget arrangeras.
Framtidens detaljhandel sätts i fokus under ett helt nytt event som siktar på att bli en global mötesplats. Den första upplagan hålls under 2019.
I oktober firar kosmetikvarumärket Sephora att man funnits i landet i 20 år. Man gör det genom att lansera ett tvådagars event som döpts till Sephoria. En unik upplevelse utlovas under evenemanget. Läs mer om det här!
Varuhuset Selfridges på Oxford Street i London bjuder in till ett evenemang på hög nivå. Både gastronomiskt och sett till platsen för upplevelsen.