Uggs pop up sattes samman i samarbete med Post Malone – som även bjöd på en intim spelning. Se bilderna från butiken!
Ett mall run arrangeras för första gången i ett svenskt köpcentrum. Man hoppas starta en ny trend.
Under våren har köpcentrumet drivit kampanjen No Waste. ”Vi har ett viktigt uppdrag från vår ägare”.
Köpcentrumet arrangerar utomhusloppis vid fyra tillfällen i sommar.
Lördagen den 27:e april är fry internationella klädbytardagen. På Caroli i Malmö bjuder man in till Swop-party.
Gallerier från över 20 olika länder visar upp sin konst på totalt 2 000 kvadratmeter i centrumet.
Snöbollarna är virtuella och tävlingen utspelar sig i butikernas skyltfönster.
I en spektakulär satsning välkomnar Norrøna sina besökare till en ny samlingsplats för varumärket.
Den spektakulära pop up-satsningen innefattar events, butiker och food & beverage.
Ett nytt samarbete i köpcentrumen ska förena den fysiska och digitala världen. Ambitionen är att tillgängliggöra e-sporten för en bredare publik.