Butikskonceptet vill erbjuda en levande och ständigt föränderlig retailupplevelse. Nu presenteras höstens tillkommande varumärken och event.
Med en ny festival vill köpcentrumet bidra till att befästa staden som den främsta musikdestinationen i Sverige.
Den klassiska blå boxen blir en kanal av många i varumärkets strategi. Framtidens retail handlar för Ikea om såväl nya mötesplatser som upplevelser.
Volvo skapar en kreativ hubb för varumärket. Destinationen öppnar sina dörrar med ambitionen att inspirera, underhålla, utmana och utbilda.
För fjärde året i rad bjuder köpcentrumet in till gratis filmvisning. Under tio dagar visas film i en pop-up-biograf.
Showfields öppnade under 2019 en upplevelse där utbudet och teman ständigt varieras. Nu lanserar ”Världens mest intressanta butik” ett nytt koncept.
Under torsdagen arrangerade NCSC eventet Retail 2023 & Beyond. Framtidens föränderliga detaljhandel och det nya kommersiella landskapet var i fokus.
Centrumet vill inspirera och sprida kunskap om hur man kan göra sin garderob mer hållbar.
Bastard Burgers etablerar sig i dagarna på en för företaget ny marknad. Kedjans event är en viktig del av strategin för detta.
Inspirationen hämtades från Paris och Milano. Nu firar Nordstan i Göteborg 50 år och man gör det med ett tre dagar långt event.