Under våren öppnar ett DIY-café hos Clas Ohlson. Syftet är att öka intresset för att reparera gamla och trasiga föremål.
Årets största satsning – Väla bjuder in till upplevelser i en mix av underhållning, vetenskap och fantasi.
Stor rotation i erbjudandet och tydlig samhällsnytta. Nu öppnar Ingka Centres första mötesplats i en urban miljö, den första satsningen i Europa.
Ett nytt, lekfullt och kreativt butikskoncept som utvecklats av Panduro öppnar i dag. ”Vår ambition är att vara något mer än bara en traditionell butik”.
Festivalens verk visas på olika platser i staden och innehåller en rad olika ljuskonstformer. Gemensamt för många verk är att de uppmärksammar miljöfrågor.
”Framtidens butik handlar om så mycket mer än bara själva produkterna i sig”. Konceptet erbjuder upplevelser och ett sortiment som varieras.
Sveriges första selfiemuseum erbjuder regnsbågsglitter när det behövs som mest.
Shoptalk Europe är tillbaka 2022. Men redan i oktober arrangeras ett globalt digitalt event. Handelstrender är samarbetspartner. Registrera dig här!
Ska lyfta stadsdelens utvecklingspotential och framtid i form av ett kunskapstätt evenemang.
Live video shopping är en av de tyngsta trenderna under pandemin. Här är fyra universella strategitips för framgångsrika events.